Cupecakes

Ja ni nu har jag bakat det igen J går omkring och stryker omkring mig och vill ha men han får ta me fan vänta några minuter :)
Ja sitter just nu och kollar på lyxfällan. Det är en helt otrolig sitaution folk sitter i fattar inte hur dom kan hamna där.
Helt sjukt där vet jag att J och jag inte kommer hamna iallafall för vi har åtminstone koll på allt när det gäller pengar.
Ja nog om det. Vet inte vad som kommer hända i morgon det får vi väl se :)  Lördag ska vi till Gåvsta för då fyller J´s bonus pappa år :) Så vi ska dit och fika lite :) Sen på kvällen vet vi inte vad om händer än J skulle fixa med deras bil då elller om det kanske var söndag har glömt hihi :)
Nåja nu ska jag ta fram en cupecakes åt J så han blir tyst och glad :)

Hörs mer i morgon snyggingar :) Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0