Dags för sängen

Ah nu är det dags att sova iallfall, ska bli riktigt skönt faktiskt och vila mina arma fötter :)
Börjar 8 i morgon och slutar 5 så rätt det är ett rätt nice pass :) Fick sluta tidigare idag för det fanns inget jobb jag kunde göra så emelie körde hem mig :) Hihi :)
Men i morgon får vi inte varor så då är jag där tidigt och hjälper till :) Tycker faktiskt det är kul att packa upp varor :D Konstigt nog tycker dom andra kanske :)
Ja hörrni kära läsare nu hade jag faktiskt tänkt krypa ner under täcker och sova. Måste upp vid halv sju i morgon så :( Usch måste fixa håret och sånt skit :)
Men vi hörs mer i morgon :)

Puss sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul och höra att du trivs och att du tar för dej på jobbet!!

kram

mamma

2010-04-21 @ 08:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0