Family guy + godis

    
Så nu är vi hemma igen efter att tvättat bilen :) Fick ju en massa rabatt kuponger nu när jag blev skriven här i uppsala :) Så då tog vi och åkte till svartbäcken och tvätta bilen. Så nu är den ren och fin :)
Hahah men på väg hem så mötte vi en Pontiac Firebird som ville rejsa :D  Hahaha MEN tänk er vår bil på över två ton och den andra på minst 1400 kg och v8 och när vi står i starten så drar vi ifrån den :D LOSER! Den andra han var asglad i början när han såg att vi var villiga men sen när vi drog ifrån honom blev han inte lika glad :D  Vi låg före honom ungeför 60 till 70 meter men sen kom han om men jag menar hallå vår bil var nästan dubbelt så tyngre och slöare än den :) Så ja duktig bil våran :D Eller vad säger ni?? :)
Ja nej så såg vår kväll ut nyss. Jag känner på mig nu att jag inte mår bra alls har alltid ett pirr i magen eller snarare kliar innan jag ligger i feber och hals ont så ska knapra Ipren nu och se verkligen till att jag inte ligger sen.
Nej nu hörrni blir det film och mys framför en film med babe :D

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0