Fredag kväll

Så nu sitter vi i rostberg hos min mammi.Dom har redan gått och lagt sig men jag och älsklingen sitter och kollar på Pirates of the Caribien död mans kista. Trevligt! I morgon så bär det av in till stan och pappi vi ska sova där då med dom små skitungarna till katter hihi. Vi ska väl snart gå och sova här med men ska försöka få med ett element upp det var fan kallt där iallfall enligt mig. Usch aldrig att jag sover i kyligt rum. No way! Nåja ah ville bara uppdatera att vi kom hit iallfall.Turbo fick vara hos lilla Ingmar till söndag när vi kommer hem igen. Ska ha med oss syrran också hon ska få sova hos oss tills på måndag då hon åker vidare till stockholm. Japp så ser våran helg ut än så länge men nu ska jag vara mer social mot älsklingen.

Ha en bra kväll Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0