God natt

Så nu sitter jag i sängen ska strax borsta tänderna och sova. I morgon är det den stora dagen min första praktik dag :)Är ganska nervös och spänd. Men det kommer att gå bra dom som jobbar där verkar hur gulliga som helst :)
Ja nej sitter och kollar på något programm vet inte riktigt vad det är men aja.
Nej hörrni tyvärr blev det ingen vidare uppdatering nu denna helg men men hoppas jag hinner blogga innan jag sticker i morgon och uppdaterar ju självklart sen när jag kommer hem när jag väl gör det vill säga hihi :D
Vet ju inte än när jag slutar. Jag ska verkligen visa framfötterna i morgon.
Men nu säger jag god natt så hörs vi mer i morgon.

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0