hemma <3

Så efter en slitsam dag så är jag äntligen hemma.Har inte hänt så mycket idag på jobbet så det´har vart rätt segt att jobba tur att man har Helena :D Hon är bara för rolig hon :D
Fast ah hon försvinner eller slutar halv tre varje dag den lilla skitungen så man blir ensam med dom andra resten av tiden men dom andra är lika härliga dom med :)
Men det är ju roligt när någon är sin egna ålder :)
I morgon blir det mer jobb iallafall eftersom det är onsdag vilken betyder mer varor :)
Kommer blir bra.

Ja annars så har jag nyss fått lite mat i magen så är nöjd. Och på tv:n går Ugly Betty som nyss har startat igen men bara för några avsnitt. Men bra är det. Sen efter det är det äntligen Desperate Housewifes love love love :) Och sen efter det Gougar town.Yes vilken härlig kväll det blir :)
Ska försöka lägga in lite ny musik till mobilen också, börjar tröttna på dom låtar jag har nu när jag åker till jobbet om mornarna.

Ja vad händer annars hos er iväll då? Blir det kanske också tv tittande??
Nej nu ska jag fortsätta titta klart :)

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0