Hemma från intevju och jobb

        
Åååh vad skönt att slappna av nu. Har kommit hem nu från stan. Jag skulle ju ner på intevju och gissa det gick rätt bra :D Dom tyckte jag hade en as bra över text. Det stod "Här har ni en toppensäljare. Satt och skratta och så åt det på ett bra och roligt sätt. Det enda ajg kände mig osäker på vad alla ovanliga ord han andvände :O Jag fattade nada. usch vad pinsamt. Men åååååååh jag vill verkligen ha detta jobb :( Dom var iallfall jäääätte trevliga och snälla. Ah han som ringde mig igår ska iallfall ringa mig i morgon eller övermorgon och berätta hur det blir sitter och håller tummarna hårt ska ni veta :D
Men för tillfället ska jag bara njuuuuta av att ligga i soffan och vara ledig. I morgon börjar jag åtta till tre. Just ja hahaha jag ska ju egentligen sluta vid fem men eftersom jag skulle på intevju så sa dom att jag kund ta ledig resten av dagen :) Det var ju snällt jag försökte säga emot och säga att det inte skulle ta så lång tid men dom gav sig inte hihi :D
Hahah just ja snart har jag träffat alla jobbarkompisar på praktiken och har nu nyss träffat en kille som jobbar där han är sååååå roligt gay naturligtvis eller inte naurligtvis men det hörs om jag säger så :D Men han är iallafall as kul och jäätte trevlig :D
Ah nej men nu hörrni ska jag sätta mig i solen på balkongen och njuuuuuta och ta åt mig värmen :)
Ha d bra nu Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0