Hemma från stan


Så nu har jag kommit hem från stan med Bea :) Hade jätte trevligt :) Gick och fikade på Linnés väldigt mysigt ställe det :)
Drack chailatte Bea tof något som jag inte vet vad det hette men det såg ut typ som en macka xD med sallad på sidan. Det var iallfall gott.
Sen så gick vi runt i flera olika affärer och hittade en massa snyggt :D Hittade ett par gryyyyymt snygga ballerina skor. Faaaaaan att jag måste fixa håret annars hade jag kunnat köpt dom :(
Tror dom kosta 200 eller 249;-.
Dom var helt vita med en massa stenar på eller om det var nitar men guuud vad jag vill ha dom :)
J kommer snart och hämtar upp mig vi måste åka och handla igen vi missade ju typ hälften av det vi skulle ha igår.
Måste ha schampo och balsam. Plus grejjer till cupecakesena :)
Ja nej hörrni ska göra mig i ordning innan han kommer.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0