Hemma igen från R

Så nu är vi hemma från R. J hittade en kylare men man får mixtra lite med den om den ska funka :) men han ska testa den i helgen om han får på den och om den passar :) Vi ar där i typ två timmar och bara snackade inne i garaget :D  Hur härligt kille som helst :D Han kan stå och prata hur mycket som helst och tog upp hur roliga historier som helst :D
Hade inte tåkigt någon gång :)
Ja men nu har vi iallafall hittat hem från snöovädret! Jo jag sa rätt det var snökaos när vi åkte från Bälinge. Seriöst vi körde i 60 på stora vägen hem mot uppsala. Vi såg inte ett skit såg en skymt av mitten linjen men inte mer. Helt sjukt så nu sitter jag och värmer mig med en kopp gott te och en filt :)
Snart dags för sängen läääängtar säger jag bara ääääälskar att sova nu för tiden :D Och jag vet att jag kommer fan slockna direkt :) Härligt i morgon blir det 10 - 19 pass då :) Sen så är det äntligen freeeeedag :D Hahaha nu förstår jag J mycket bättre när han säger att han är slut när han kommer hem om fredagarna för det är fan jag med :D Så man orkar ju inte mycket då på kvällen tyvärr :(
Men men :) Nej hörrni nu ska jag kolla lite tv innan jag lägger mig men vi hörs mer i morgon jag ska antagligen hinna blogga lite innan jag åker :)
Håll tummarna :D

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0