Home sweet home

Skönt att va hemma igen efter en stressig dag igen. Började ju åtta och skulle ah kommer inte ihåg vad det hette nu men vi skulle iallfall kolla hur mycket av smyckena och smink vi hade ute i butiken.
Sen så har jag och en kollega städat och möblerat om i butiken jag har fått hänga upp smycken enligt en beskrivning med bilder och sånt. Sen sätta ner priset på några varor.
Ah så har min dag sett ut hela dagen faktikst. och självklart hjälp kunderna så gott jag kunnat har ju inte riktigt kommit in i det hela än vet inte om vi har vissa varor eller inte. Hahaha det är ju typiskt att dom fleta kunderna kommer till mig och frågar då. Hihi jag kan bara säga att jag är praktikant där men ska försöka hjälpa eller hitta någon som kan lite mer inom just det orådet. Det är ju svårt när det finns 5 olika avdelinigar.

Hahahah ah just ja fick frågan vart jag jobbar. Ni som har missat det så jobbar jag på Åhléns på gränby i Uppsala :) Finns där till den 13 juli tror jag det var.
Så där har ni mig ;)
Nu sitter jag bara här hemma och väntar på att älsklingen ska sluta jobbet och komma hem. Han har börjat gå till jobbet nu det är ju otroligt :D Och bra framför allt :D
Ikväll blir det sveriges värsta bilförare och en skön lång varm dusch :)
I morgon börjar jag åtta igen och slutar 5 :)

Fick veta idag att jag ska jobba 40 timmar i veckan så ska jobba mån,,tis..tords 10:00-19:00 och ons och fre 8:00 -17:00 :) Så slutar tilloch med senare än J. Så nu får han börja laga mat när han kommer hem som jag fick göra förut :D  Bra va??
Nej nu hörrni ska jag sätta upp håret och krypa ner i soffan :)

Puss sötnosar :)

En mycket sliiiten Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0