Kärring!!!

Ah som ni vet så var jag ju på Af om ersättningen jag har och det tog väl ingefär en timme kanske. Först så hade vi möte i grupp och sen hade vi enskilt jag såklart hamnar hos en riktigt elak kärring till person. Det enda hon gjorde under vårat samtal var att klanka ner på mig om vad jag har gjort för beslut och sånt skit. Ni som inte vet så har ju jag inte en full gymnasieutbildning. Och varför jag inte har det är att i högstadiet plågades jag igenom och efter det när jag skulle söka gymnasium och kom in på sam vilket vart heeeeelt fel inriktning så jag valde att hoppa av och fick en praktikplats ett år istället vilket jag älska. Har alltid älskat att jobba än plugga!!! Alltid!
Ah men iallfall och efter praktiken så fick jag ett sommarjobb över sommare som jag sen blev erbjuden jobb alltså att få stanna kvar. Sen så har det ju inte vart något sug efter att plugga jag ska göra det snart men just nu känner jag för att jag vill ha ett jobb ett tag eller om jag hittar mitt drömyrke så kommer jag spendera mitt liv där ju självklart.Hihi!
Ah men jag var iallafall en idiot rent ut sagt att jag valde en praktikplats istället för att ytterligare plåga mig själv igenom gymnasiet seriöst om jag redan mådde dåligt i högstadiet för att jag hatade att plugga hur tror hon då att jag tänker utsätta mig själv för det igen???
Ah men iallafall så sa hon att jag som inte har en full utbildning på gymnasiet har inte en chans att få hitta ett jobb ute i arbetslivet. Snacka om att man blir sugen på att söka då!!! ( NOT)
J'vla kärring Af ska ju puscha en att söka jobb och tycka det är roligt det enda hon var bra på var att få mig att må dåligt och tycka jag är en dålig person.
Hallå jag menar jag har ju fan sökt as mycket jobb bara det att det är ingen som vill ha mig just nu.
Jag vet ju att jag har det svårare än dom andra att få jobb men va fan man behöver ju inte trycka det i ansiktet på en. Jag är fullt medveten om det ändå.
Så jag skickade in ett klagomål iallfall på hur hon var usch hoppas nästan hon får sparken hon är ändå för gammal för att vara kvar min handledare däremot är sååååå mycket trevligare och hon puschar mig hela tiden efter att söka nytt jobb och att vinden kanske vänder en dag.
Så ska ju en som jobbar där låta och inte " Du har inte en chans"!

Nej men jag ska inte ta åt mig jag vet att det är svårt men det är INTE omöjligt!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hatar dom på AF! Alltid så negativa. Man kan gå hur långt som helst i livet bara man har viljan.

Deras jobb är ju inte att klanka ner på folk, men det är det enda dom gör tycker jag :/

2010-04-20 @ 14:41:17
URL: http://metmaskis.blogg.se/
Postat av: Emrelotta

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2012-03-21 @ 14:41:21
URL: http://emrelotta.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0