kebabrulle+ fefferoni

Ah nu vet jag inte säker om det stavas så men gott som fan är det. Köpte ju fefferoni igår en stor burk och det är nästan för gott :DTurbo försöker stjäla min kebab :D sötnosen min <3 Ah idag har mina fötter verkligen fått stryk usch inte kul mot slutet såg det ut som tat jag hade skitit ner mej eller är handikappad i benen :) Hihi! Kul ut såg det ut iallafall.
Sitter och kollar på sveriges värsta bilförare just nu och J sitter bredvid och meckar lite med databoxen till farthållaren i som sitter i Bmw :) Han ska försöka mecka med bilen mer i morgon.
Nej asså sorry mina kära läsare men orkar faktiskt inte blogga mer för idag är ledsen men jag är heelt slut ni har åtminstone fått lite uppdatering för idag :)

Puss på er sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0