Lite sen uppdatering

Ah jag vet sorry sorry sorry kära läsare har inte vart något vidare bra på att uppdatera ikväll.Usch fy på mig.
Ah men som sagt har inte gjort så mycket heller. Kom hem ju efter sju här och sen så gjorde vi mat och jag kollade runt lite på datorn. Så glömde helt enkelt bort att blogga. Men det finns ju inte så mycket att säga heller.
På jobbet gick det jätte bra idag och hade skit kul som vanligt :) Satt och käkade lunch med C och C och vi satt och skrattade så vi grät. Hade så otroligt kul :D 
Love my medarbetare :) Hihi inte på det viset men aja :D
Ja i morgon på sista april vad händer då? J är ju inte riktigt frisk än så men om han känner sig kry så ska vi antagligen käka middag med Bea och Marcus :) Bea har redan gett förslag på vad vi kan käka. Potatissallad med rostbiff hur gott låter inte det :)?
Mumma! Ja men det kanske blir då om J känner sig bättre. Hoppas! Har ingen vidare större lust att sitta hemma hela kvällen och tröka. Ja men hörrni nu har ni fått en liten uppdatering :)
Skönt att jag kom på det så jag inte gick och la mig utan att kolla in här.
Hihi!
Nej men nu ska jag ta och göra mig redo för att sova. Är faktiskt trött och dessutom börjar jag 8 i morgon :)

Sov gott puss puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0