Nåååågon som vill ha???

Hahaha snääääääälla kära läsare är det någon som vill ha mina gamla mobilen jag vill inte ha dom liggande här hemma längre. Dom samlar bara på sig damm. Buuuhuu!
Båda funkar as bra ska jag bara tillägga. Den ena mobilen är en LG KG130
Man kan ha den som skräp mobil utifall det händer något och den funkar jätte bra. Andvände den kanske några månader innan jag fick en ny. Den är faktiskt tokfräch! Den kanske inte ser så mycket ut för världen men men kameran på den är ganska kass däremot men va fan! Om ni vill ha den snäääälla kontakta mig!!

Den andra mobilen är en gammal goding som håller vad du än gör med den.
En Nokia 3510  :)
Seriöst dom här går aldrig sönder heller :D Speciellt inte denna. Har försökt sälja dessa förut men ingen vill ha dom hahahaha xD kanske tog för bra betalt! Men nu vill jag bara ha bort dom spelar ingen roll vad ni vill ge för dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0