Sjukt trötta fötter

       
Faaaaan vad mina fötter värker hahaha :D Skulle nästan ha joggingskor men hur snyggt är det då hihi :D  Asså jag kan fan inte sluta tänka på som hände igår fortfarande kände mig as deppig idag på jobbet så snacka med en tjej som sa att jag skulle helt klart skita i vad hon sa. Hon sa åt mig att jag kanske ska satsa på en praktik nästan gång som dom kanske har lovad tjänst eller extra helt klart. Som du kommentera Camilla att bara man har viljan så kan man lyckas :D  Det är ju helt rätt.

Dom har sagt så på jobbet att dom som inte anställt mig har begått ett misstag dom ser verkligen att jag sköter mig bra och tycker om att jobba. Man blir ju lite gladare när man hör det. Visserligen är man ju bara nybörjare än men ändå jag försöker ju så gott jag kan :D  Och om jag inte kan hjälpa en kund frågar jag en av medarbetarna och sen framför jag det vidare till kunden om nu inte den andra medarbetaren följer med och pratar.
Så allting löser sig :) Och jag ger aldrig upp :)

Nej ska verkligen försöka få ut henne ur skallen, även om man inte har en full utbildning så kan man lycka ändå. Jag känner dom som inte har gått klart gyknasiet och som ändå fått jobb så hallå visst utbildning är ju självklart ett stooooort plus men tänker man att det ska gå så kommer du en dag hitta något :)

Ah men jag ska hitta en jobb nu och slippa dom på Af idioter hela högen förutom min handledare då schysstare handledare får man leta efter :)
Sitter och hoppas nu bara att jag inte har kärringen som min nya handledare bara för då ska jag göra allt för att byta. Glöm att jag tänker ha en satkärring!
Nåja, nu ska jag kolla klart på Dating in the Dark :)

Hörs sen :) Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0