Slut!

        
Guuud vad trött jag är har hållt på och fixat med papper och räknat lite och sånt skit.Usch sen så var jag ju tvungen att fixa disken och bläää. Nu är jag helt slut och ont i skallen har tänkt för mycket helt enkelt. Så nu sitter jag och ser en film under min underbart sköna pläd. J kommer när som helst så ska väl då göra i ordning mat åt honom. Ja ikväll händer det väl inte så mycket vad jag vet. I morgon vet jag inte heller. Men på torsdag ska jag och lilla Bea ut och fika och kika runt lite på stan. Var as länge sen vi umgicks nu och framför allt så var det ju bra längesen jag var på stan. Vill inte gå på stan för oftast får jag med mig hem något skit och som jag inte ska lägga pengarna på men kan inte hjälpa det.
Ah men hur som helst så blir nog det trevligt :D Hoppas på fint väder bara.
Nej nu fick jag sms av J att han är på väg hem så ska börja med maten men självklart följer filmen med :D Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0