Slutat jobbet för idag :)

Hem sköna hem :D Kan nu vila mina onda fötter :D  Usch måste fixa ett par sköna skor sen.
Idag var det ju ett pass från 8 till 5 :) Mot slutet av dagen så var det lugnt och skönt.
Jag och en kollega stod och prata lite om nu inte det kom en kund vill säga :)
Hon sa att nu när det var så här lugnt på eftermiddagen så städar man bara så det ser snyggt ut och tar hand om kunderna.
Vi var faktiskt snabba idag vi får ju in varor på onsdagar och fredagar så vi fick ju in idag och vi var klara vid tolv eller ett :)
Härligt! Ja ikväll så kanske jag och J ska iväg till en gammal handledare till honom som antagligen har en kylare till Bmw. Den läcker ju glykol också stackars lilla favvo bil :)
Aja den blir frisk snart :D  Idag på jobbet så gick det förresten mycket bättre tänkte inte alls på kärringen sen så fick jag svar av min gamla handläggare att om jag inte trivdes med henne så skulle jag få en annan. Hon sa att vi är ju till för att hjälpa dig och att du tycker det är kul att söka jobb och inte en plåga och hon har verkligen gjort det kul för mig ju :) Så vi får se vem det blir sen :)
Ja men nu hörrni tänker jag ta och luta mig tillbaka här i soffan och vila mig :)

Puss sötnosar :) <3


Kommentarer
Postat av: Vidarmelisa

Great site. Keep doing.

2010-12-09 @ 11:38:43
URL: http://vidarmelisa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0