Sluuuuut

Åååååh aaaaaaj jag har jääääätte ont i ryggen och inte får någon massage av J. Snyft!
Dagen har iallfall gått jätte bra stod och sänkte priserna på många kläder och jag fick sänka dom via datorn så den uppfattar det också typ. Seriöst jag trodde inte att det skulle ta hela dagen men fan det gjorde det. Jobbigt värre. Sen det otroliga är jag ska på en jobbintevju i morgon wiiiiiie :D
Hahah jag tror jag gjorde han dag mycket bättre när han ringde mig :D För när jag pratade med honom så löt jag ju as glad för det jobbet vill jag verkligen ha :D Och när jag sa att jag var typ jätte glad att han ringde och erbjöd mig en intevju så skratta han och lät jätte glad själv :D As sött :D
Så håll tummarna riktigt för mig nu där ute :D
Hoppas hoppas hoppas :D
Ja nu sitter jag iallfall och kollar på Håkans bar haha as kul. Ja men så har min dag sett ut är as trött så får se om det blir lite mer uppdatering senare :D
Ha en bra kväll :)

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0