Soooolar

       
Åh vad skönt sitter just nu på balkongen och solar hur härligt som helst varmt som satan är det ibland men när det är så här då känner man att nu är det inte långt kvar till sommaren :D
Eller hur?Nej usch nu gick solen i moln brrr! När den går i moln blir det kyligt ganska snabbt:(
Aja kommer tillbaka snart :) Har redan sett resultat på armar och mage :) Fasst ni som känner mig väl vet ju att jag blir brun fruktansvärt fort jag har nu bara setat i kanske 30 min ute på balkongen och har redan fått resultat bra va?? :D  Härligt är det än dom som måste verkligen pressa för att få resultat :) Hihi! Stackars er :)

J och jag var ute och åt idag eftersom vi inte ha någon mat hemma och vi hade planerat att storhandla i morgon vi tänkte nämligen ta det lugnt idag eftersom jag känner mig inte riktigt på topp. Tråkigt! Men i morgon blir frysen full och kylskåpet. :)
Sen så efter maten så åkte vi in till elgiganten och kolla in en skrivare som vi ville ha och såg nu att dom hade sänkt priset på en så vi drog till och köpte den. Någon Hp wireless såklart.
J sitter nu och försöker få fart på den texten som han skrev ut nyss blev skit bra men nu har tydligen papperet trasslat ihop sig i skrivare. Hahahah!
Hoppas jag snart får se resultat på hur bilderna blir så jag kan skriva ut några och sätta in i dom tomma ramarna vi har här hemma :)

Nej usch nu måste jag hämta en tröja nu blev det as kallt men vi hörs mer sen senare :)

Puss snyggingar där ute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0