Sov gott

  
Ja nu tänker jag sova har legat i sängen ett bra tag. Gjorde J sällskap han orkade inte sitta ute i vardagsrummet och vadå jag har ju bärbar datorn och tv inne i sovrummet så mig gjorde det ju inget om jag flytta mig. Hihi dessutom mycket skönare plats att sítta/ligga på. :)
Ja i morgon blir det 10- 19:00 pass då men det lär ju bli mer jobb nu när P finns där hon har alltid något man kan göra så man blir inte sysslolös som i tisdags. Snacka om att jag har slitit idag wow värsta träningspasset faktiskt. Lyft bord ner till källaren samt stora visningsbord till varor på flera ton kändes det som. Ah får se hur min rygg mår i morgon kanske har världens träningsvärk hihi :D
Ja men nog om det nu ska jag sova så jag får min lilla sömn.

Puss puss och god natt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0