Svenska hollywoodfruar säsong 2

      
Japp har nyss setat och kollar på hemma fruarna i hollywood faan vadjag älskar det programmet :D Love love love Maria Montesami :D Hon är bra skön hon. Skulle nästan också vilja leva där :)
Ja nej hörrni annars då vad händer?
Inte så mycket här faktiskt vi har nyss tagit ner lite skit till källaren ska egentlige ta tag i kläderna inne i sovrummet men orkar inte just nu vill vila upp mig riktigt inför i morgon blir ett långt pass :)
10:00 - 19:00 :O
Fasst först ska jag in till stan till arbetsförmedlingen och snacka ersättning.
Så ser min dag ut i morgon då jag kommer nog vara rätt död i morgon efter jobbet men ska man lyckas i arbetslivet får man sätta manken till :D

Puss sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0