Tvättid

Håller på att tvätta just nu. Har dessutom storhandlat också så nu är frysen full men kom på sen när vi kom hem att vi hade glömt lite men men det kan vi fixa sen. Det roliga var att vi skulle handla frimärken men varken willys eller liljehallen hade vad är det för j'vla affärer egentligen?
Jag menar ska inte alla affärer ha frimärken?
Aja nej nu så håller J på att städa toan och göra fint. Själv sitter jag och vilar mår verkligen inte bra just nu känner jag. Hur slö och trött som helst och fått illamående attacker till och från då måste jag sitta still för att inte behöva springa på toan och spy.

Nej nog omdet jag ska knapra mer ipren och dricka mycket vatten och te så blir jag nog bra hoppas bara att det inte sitter i tills i morgon. Ja ikväll annars så händer det nog inte så mycket blir ju bara att ta det lugnt för min del :( Så ah slö kväll här hemma :)
Vad ska ni hitta på då annars ikväll? Eller hur många hittar på någon en sån här söndag klockan 7??
Tror dom flesta är hemma och tar det lugnt :) Nice!

Nej nu ska jag ta och dra in till köket och knapra ipren :)

Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0