10:e Augusti 2010

God morgon!


Ah vi vaknade aldrig av klockan eller rättare sagt jag gjorde inte J gjorde det men han somnade om.
Så nu sitter jag och käkar frukost rostade mackor och en skål vatten melon :D Mmmm!
Hur gott låter inte det??

Nu är jag på bra humör igen det var jag inte nyss var nära att slå ihjäl J. Först springer han runt och låter som en 5 åring och sen ska han hålla på att jävlas med att lägga en djupfryst mackpåse på ryggen. Sen sitta och säga " Mitt namn är Therese Rickardsson"!
Ååååh hur dryg kan man bli. Klart man tappar humöret när man är trött och nyss kommit upp.
Skulle inte ni också vara det??

Ah idag annars så har vi inte några större planer ska väl försöka åka och handla lite. Just ja mina mackor visade sig vara mögliga jippie det var därför jag fick lov att ta rostade mackor. Bläää eller ah det funkar om man har mycket gurka på :)

Ne hörrni ska jag klämma i mig det sista av frukosten och sen ska jag fortsätta rensa i garderoben. Det är ju as svårt för när jag provar all skit så sitter det mesta as snyggt på hur gör man då?
HJÄLP!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0