11:e Augusti 2010

Åååh nu börjar det pirra i magen. Men vad är det att vara nervös för det är ju bara att vara sig själv och svara på några frågor. Men ändå!! Hjälp!
Hoppas chefen eller den som håller intevjun är snäll. Hihi nu låter jag som värsta barnet men har inte varit på intevju sen i maj och då gick det ju inte direkt så bra eftersom han andvände hur svåra ord som jag inte kunde beskriva så är jätte rädd för att det ska hända igen eller att jag ska få en black out!
Eller att det typ sitter 10 personer och lyssnar. Iiiiiih!
Men jag och babe var ju och kolla vart det låg igår och det ligger ju mitt i smeten kan jag säga :D
Inte svårt att hitta ändå.

åååh nu är det två timmar kvar tills jag ska vara där.
Ni håller tummarna va att det ska gå bra och att jag inte svimmar.


Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till gumman

Jag håller ALLA tummar jag kan!!

Det här fixar du galant!!!

kram

mamma

2010-08-11 @ 12:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0