13:e Augusti 2010

God morgon!

Var menigen att jag skulle gå upp vid 9 men det gick ju inte kan jag ju säga istället låg jag kvar till halv 11 och dreggla kudden blöt. Hahahaha!
Har nu klämt i mig frukost och ska snart hoppa in i duschen innan det ska jag försöka packa också. Sen ska vi lämna Turbo hos I han skulle sluta vid ett trodde J så efter det åker vi till honom.
Ja kära läsare vad ska ni göra för kul i helgen då?
Jag ska ju försöka träffa lite folk hade jag tänkt om dom vill träffa mig vill säga man har ju förlorat kontakten med vissa så det är ju lite tråkigt.

Nej hörrni jag måste lägga på ett kol om jag ska hinna innan 1 :O Vi får höras sen bloggar lite innan jag åker.

Ha en bra dag annars :D  Puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0