14:e Augusti 2010

God morgon!



Har vaknat upp här i falun nu. Fick ta syrrans säng nu när hon ändå är borta och det var inte lätt att ligga två i den. Hahah dessutom bråkade vi om täcket halva natten så babe har tydligen inte sovit så bra. Inatt ska jag ta ett eget täcke så vi slipper det.

Ska snart åka till min mormor och morfar och hälsa på :) Sen blir det en sväng till min pappas moster också men ska kolla först om min mormor är hemma dom kanske är borta.
Ja men vi får nog höras lite mer senare ska försöka ta lite kort men jag vill helst inte lägga ut bilder på min släkt som ni kanske förstår.

Nåja men uppdateringen kommer senare :)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Julianhermine

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-01-04 @ 09:01:00
URL: http://julianhermine.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0