16:e Augusti 2010

Wow vilken dag jag och Bea har varit ute och lekt modeller i naturen :D Hahaha vi är bra roliga.
Ni kanske får se lite bilder sen om ni har tur :D Bea hade lånat sina föräldrars systemkamera och när bilderna tog slut eller ah att kameran var full så tog vi min kamera som visade sig vara jätte bra :D  Så ska lägga upp bilderna här på datorn och kolla runt lite och sen se om man kanske kan göra en ny header till bloggen eller vad säger ni en snygg sommarbild kanske :D

Bea ska lägga upp bilderna från systemkameran på sin dator sen ska jag över och få över dom på ett usb minne så jag kan få dom också :D Orkar inte skicka allt över via msn. Tar så lång tid :D

Nu sitter jag bara och tar det lugnt väntar på att Bea ska komma hem så jag kan dra över sen.
Annars ikväll blir det lugnt :D Härligt!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0