18:e Augusti 2010

God morgon!




Har precis nyligen kommit upp. Ska snart ner med tvätten också :)Får se om det går bättre idag då.
Turbo står här på min mage och klonar mig på halsen hans sätt att kela och man hör hur han njuter.
Aj!!Säger jag bara.

Idag får jag schemat för helgen och ser hur mycket jag jobbar :) Hoppas ju självklart på några fler pass än 1 :)
Idag annars blir det lugnt kanske movie dag för min del eftersom det är piss dåligt väder ute.
Varför? Vart tog sommaren vägen ska det bara vara så här ändå fram till hösten eller?
Snyft!
Om det kommer fortsätta måste jag ju nästan ner till ett solarium för att få lite färg och för att se fräsch ut.
Eller vad säger ni?
Oj nu måste jag packa ner det sista i tvättkorgen det visade sig att jag hade glömt en del :O

Puss så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0