1:a Augusti 2010

God morgon!




Fy vad jag fortfarande är trött vill gå och lägga mig igen men det lär jag ju inte få då.
Idag vet jag inte vad som händer vi har inte tvättid förän i morgon så vi behöver inte passa någon tid idag.Så det är ju skönt.
Ska nog åka och handla lite till väggfästet till tv det fattades så det får bli på bil tema vi behöver handla ett skydd mot kablarna dessutom när vi sätter upp tv:n på väggen så inte våran kabelgnagare har sönder något igen.
Han har tydligen haft sönder babes kabel till datorn strömkabeln får se om han kan laga den.

Ja nej ska nog försöka få med babe in i köket och fixa frukost.
Vi hörs ju sen :)

Puss sötnosar <3


Kommentarer
Postat av: Lukasnatalie

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2012-05-28 @ 08:43:02
URL: http://lukasnatalie.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0