2 år och 6 månader idag

Hahahah jag hade ju totalt fel när det gällde datumet trodde det ju var 1 igår så vi firade årsdagen då. Haha sen på kvällen säger marcus typ där vid 1 att nu är det 1:a augusti och jag stelnade till och tänkte att det inte kunde stämma jag trodde juli hade bara 30 dagar men icke.
Nåja nu har vi iallafall firat två dagar för tidigt så vi känner vi inte behöver göra något speciellt idag.
Skulle bli för dyrt.

Men idag är det alltså 2 år och 6 månader sen som jag träffade min lilla pojke :D
Guuud vad tiden går fort nästan alldeles för fort :O


Kommentarer
Postat av: Niklasidun

Hello admin, nice site you have!

2012-04-20 @ 09:24:07
URL: http://niklasidun.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0