20:e Augusti 2010

God morgon!



Ååh vill ligga kvar i sängen längre men då kommer jag aldrig komma upp. Visserligen har man inget att gå upp till.Så nu sitter jag bara i soffan och ska strax dra och ta lite frukost och lite kaffe :)

Får hoppas det händer något roligt ikväll man blir ju så jävla rastlös när man sitter hemma och väntar på att man ska få jobba.Men i morgon då är det jobb jobb och jobb :D
Härligt längtar!
Babe ska mecka under dagen så sen skjussar han mig till första stället sen åker han och meckan igen så bra att han fördriver tiden med sånt :D

Ja kära läsare vad ska ni göra idag då?Just det jag sitter ju och är på väg att beställa löshår från Taj mahal i stockholm :D Men det var då fan inte dyrt 780 ;- kr för 48 cm långt ljusblondt. Men frågan är hur det ser ut det blir ju lite svårare via kort så frågan är om man ska åka ner och kolla in det först eller något?
Vad tycker ni åka ner eller ska jag chansa att skicka efter?Någon som har köpt därifrån kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0