21:a Augusti 2010

God morgon!




Somnade ungefär efter halv 4 igår helt sjuk kunde inte sova alls vaknade upp mitt i natten av att jag mådde illa sen. USch trodde jag skulle vara tvungen att gå upp och sätta mig i vardagsrummet och se tv hela natten eftersom jag inte kunde sova.
Men fick åtminstone lite sömn iallafall. Idag gäller det iiiiiiiih :D Är redan pirrig i magen som fan.
Undrar hur det går om några timmar? J sa att skit inte ner dig där bara :D Hahaha söt!
Sen blir det att åka hem till J´s mamma som det ser ut :)
Blir trevligt ska kolla hur fint dom har nu.

Ska nog gå och försöka lugna mig med en stor kopp kaffe :D
Hihi sen ska jag kolla hur det går för babe om det går frammåt med bilarna.

Nej hörrni nu ska jag ta lite kaffe och sen kolla upp hur jag ska åka sen och plugga lite:)

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0