25:e Augusti 2010

God morgon!



Åååh sitter och ska göra mig i ordning nu. Babe ligger fortfarande och sover. Har knappt sovit något i natt har sovit jätte dåligt dom senaste dagarna. Inte kul alls. Snyft!
Nåja jag är pigg iallafall ska ta en värktablett bara har ganska ont i skallen.

Men idag drar jag och Bea gumman till Stockholm för en dags shopping :D Wiiiiiie!
Får se om man hittar något kul :D Det lär man ju göra. Löshår är första prioriteten.
Så får se sen när vi väljer att åka hem igen :) Vi åker strax över nio så då är vi framme lagom tills allt öppnar. Hihi smart va?

Nu kära läsare ska jag fixa make up´en och sen fixa håret :D

Puss och ha en skön dag <3

Kommentarer
Postat av: LINN

Godmorgon! =)

Allt bra sötnos? =)

2010-08-25 @ 06:57:37
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0