26:e Augusti 2010

God morgon!





Åh vad jag hr sovit gott  inatt och det var ett bra tag sen jag har gjort det.Dom sista nätterna har jag legat och varit vaken till halv 3 kanske. När jag ska sova måste jag ligga på mage för att somna och då kunde jag inte det för att antagligen var jag uppblåst om magen eller så var jag kissnödig men ändå inte. Jobbigt läge!

Ja idag ska jag nog inte göra så mycket ska nog bara ta det lugnt. Hahahaha har världens träningsverk i benen.
Är ju bra sugen på shopping igen men får nog vänta med det :) Iallafall tills min ersättning kommer :D
Skulle behöva nya snygga tröjor och skjortor :( Hoppas den kommer snart :D

Nu ska jag klämma i mig lite frukost. Sen frukost eftersom jag tog en lång sovmorgon.

Puss så länge<3
Mumma frukost

Och en tjock katt som värmer mina knän kan det bli bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0