27:e Augusti 2010

God morgon!




Vaknade upp av att Bea sms:a så tänkte att då är det lika bra att gå upp också. Kunde ändå inte somna om iallafall så.
Ah men vi bestämde att dra ner på stan en sväng måste kolla efter mer tröjor och sånt.Sen var det ju mening att jag skulle dra ner på stan med babe han skulle seriöst behöva mer tröjor han med.
Men då kan jag gå med han efter han slutat hihi bra va? :D
Då kanske jag också har hittat det jag ska ha och då slipper han springa runt med mig i hundra affärer för det gillar han inte hahaha stackarn.

Men ska dra ner vid 2 hade vi tänkt jag och bea så håller tummarna nu att jag hittar lite :)
Annars ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt.
Får se hel enkelt.
Nu ska jag iallafall käka upp min frukost och sen göra mig i ordning :)

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0