28:e Augusti 2010

God morgon!


Shit vad jag är uppe tidigt och dom andra på babe´s jobb är ännu tidigare dom är nog där redan nu. Wow! Så tidigt kommer jag aldrig komma upp tror jag. Vi ska strax åka vi ska hämta upp klangen också.Sen måste vi nopg handla någon att äta där sen eftersom vi ska vara där hela dagen.
Blir nog en baguette eller något :)

Ja nej måste skynda mig käka upp mackorna och fixa i ordning det sista jag har bara en halvtimme nu tills vi ska åka. Har redan fixat smink och håret så det är bara att packa ner det viktigaste i väskan som paraply och plånbok.

Men vi får höras mer sen när vi dyker upp hemma igen hoppas på lite bilder kanske :D
Hihi!

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0