29:e Augusti 2010

God morgon!



Ännu en jobb dag men det ska bli kul :D Härligt att få jobba lite :)
Det blir bara en timmes jobb så jag ska inte klaga.
Sitter nu här på golvet och käkar frukost samtidigt som jag pluggar in en del av jobbet i skallen.
Och det går faktiskt bra.
Babe är hos sin pappa och meckar bil igen han ska bli klar med lådan. Men han ska komma hem för att skjussa mig. Annars hittar jag aldrig dit :O
Tur jag har honom. Om jag har tur så kanke han kan skjussa hem mig igen :D Det är ju en bit iallafall att gå och det är ju precis inte roligt väder för att promenera hem. Men vi får se hur jag gör.
Mäklaren kanske kan skjussa hem mig :D

Ja annars då vad händer idag. Inte mycket vad jag vet här iallafall blir nog en lugn dag skulle jag tro.Är fortfarande ganska trött så.
Ni då kära läsare vad har ni för er idag? :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0