30:e Augusti 2010

God morgon!




Ligger fortfarande men ska snart gå upp eftersom det är väldigt svårt att skriva när jag har en viss katt gåendes omkring mig och helst framför datorn eller på datorn så jag kommer väl snart inte få fram ett upplägg.Han är nog hungrig.
Ah idag så vad ska lilla jag hitta på då rå?
Ingen aning faktiskt typ disken är det enda jag kan göra eftersom vi städade i lördags och har inte hunnit skräpa ner än vilket är bra för att vara oss.

I övermorgon så får jag mitt schema vilket jag längtar till.Vill ha lite fler pass då hoppas jag på iallafall.
Jo just ja vi har ju tvättid vid tre så jag kommer ha något att göra ändå :)
Hörrni jag måste skynda mig lägga upp det här innan Turbo kommer åt något.

Puss så länge så hörs vi snart igen.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0