31:a Augusti 2010

God morgon!



Usch har inte sovit något vidare inatt fakiskt och vet inte riktigt varför heller.
Så kännr mig jätte seg i skallen just nu. Så ska käka frukost och sen ta ett långt bad.
Ska kolla om jag har en bra film också, man måste ju självklart ha något att njuta av i badet också.

Ja annars idag kommer det väl inte hända så mycket skulle jag tro det vanliga.Ska försöka städa upp lite eller snarare damsuga och helst inne i badrummet.
Min lilla skit ungen till katt gräver ju ur hela hans sandlåda på golvet så man får dammsuga varannan dag där.

Nog om det nu. Ska kolla in lite filmer och sen göra i ordning frukost.

Vi hörs senare :)

Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0