8:e Augusti 2010

God morgon!


Vaknade med världens smärta i axeln den har låst sig vid ett läge inte kul alls gör ont som fan. Det slutade ju åska innan jag somna så helt underbart låg och kröp under täcket beredd på att ta tag i J.
Inte för att han hjälper mig så mycket han skrattar ju bara men men.

Ja just nu sitter I hos oss hanh väntar på att J ska kolla klart på ett bilprogramm sen ska dom iväg och mecka en stund vet inte om jag följer med eller inte kaske gör det för att få annat att tänka på.
Vad ska ni hitta på idag då?
Det är ju söndag mångas sista dag innan jobbet. I börjar igen i morgon efter semestern så J är lite skadeglad.Han själv börjar om en vecka så.Haha!!!

Nej, ska nog göra mig i ordning om jag ska med eller om jag stannar hemma tänker jag nog ta en lång dusch och sen höra vad Helena gör :)

Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0