ASG!

Jag är ju bara för bra för att vara sann tror ni inte att jag totalt har sett fel på dagen. Jag stod där utanför ungefär en halvtimme eller 40 minuter sen ringer jag min kära granne och frågar efter nummer till hon som jag fick jobbet av :D Och då säger hon att jag har totalt är där på fel dag. Skulle jobba i morgon. Hahahahaha men jag ser det positivt jag var ju där 24 timmar för tidigt :D Hihi!
Nåja vi ska nog till J´s mamma ändå men vet inte om vi ska dit nu eller om vi åker dit senare. J kanske skulle hitta på något med M bea skulle kanske göra någon med L och en av hennes kompisar så får se vad jag hittar på ikväll. Kanske ringa Helena och kollar vad hon har för sig :D
Det var ett tag sen nu.

Ja,, ska nog ta någon att dricka och sen kolla upp vad som händer.

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0