Färdig jobbat

För denna helg iallafall.Hihi det gick super bra och det var skit kul :D Och dom jag jobade med var helt underbara. Jätte roliga!
Kommer verkligen trivas där kan jag säga. Synd bara att jag inte har körkort så hon som jag jobbade med idag fick skjussa mig visserligen skulle vi ju till en visning tillsammans så det gjorde ju inget men sen så fick hon skjussa mig hem eller ah jag bad henne släppa av mig vid statiol.
Så jag gick av där och såg att Nima jobbade så gick in och köpte en dricka och hälsade på honom :)

Sen kom babe och hämta mig inte tänker jag gå några kilometer med skor som gör ont som fan och med en resväska. Hihi!
Nej men som sagt jag längtar tills nästa visning :D Kommer bli as kul och speciellt om jag kommer att få jobba med dom som jag jobbade med idag :D

Nu tänker jag ta av mig kavajen och lägga mig på soffan.Babe städar nu så och det tänker jag INTE göra nu.Ha!

Puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0