Hemma igen

Nu har vi kommit hem.Efter en halv dag i stockholm.Asså visst det är såå mycket affärer som man vill kolla in.Men tillslut blev det för mycket regn och stackars bea hennes skor blev dyngsura så vi gav oss och åkte hem igen med tåget. Men Stockholm jag skulle aldrig kunna bo där seriöst det är för mycket folk och alla är stressade. När jag var inne på Taj Mahal så hade jag en kärring bakom mig som tydligen var as irriterad att vi var före henne eller något. För när vi skulle gå och hämta ut pengar för håret så sa hon när vi gick "Åh äntligen"! Kärring J*vel rent ut sagt.

Nåja men annars var det jätte kul att få komma dit igen. Får ta en till vända någon mer gång och då hoppas vi på bättre väder.

Måste bara tillägga att min syster fyller 17 år idag ett stort grattis till henne :D  Puss gumman <3
Nu ska jag ta och göra i ordning min vattenmelon :D Mumma!

Bilder på grejerna kommer upp senare har inte allt hemma glömde kvar typ hälften hos bea :)
Ska höra med henne när dom kommer hem igen.

Puss så länge sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack :D

2010-08-26 @ 11:38:12
Postat av: Eskilhanne

Nice site, cool background. toni.

2012-04-06 @ 08:27:06
URL: http://eskilhanne.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0