Hemma igen

Nu är vi tillbaka i uppsala. Kom nyligen innanför dörren.
Orkar inte packa upp just nu. Har as ont i skallen dessutom. Det var meningen att jag och Bea skulle ut och ta lite fina kort men vädret var ju inte det bästa här. I Falun var det sol hela helgen.
Nåja så vi får ta det någon gång i veckan. Och på onsdag får jag veta om jag jobbar i helgen dessutom :D

Ja nu ikväll händer det antagligen inte så mycket vi båda är rätt sega.Babe jobbar ju i morgon så.Han har egentligen rätt att ta ut 4 veckor men han vet inte om han ska försöka ta ut dom sen.

Hade as kul igår kväll nere på stan synd att man inte kände igen så många mötte en gammal kille som gick i min klass i lågskolan annars var det ingen som jag kände igen så.
Nåja nu ska jag nog bara ta det lugnt och njuta av lite ledighet.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Aaronedel

Thanks, keep up the good work.

2010-12-09 @ 08:36:01
URL: http://aaronedel.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0