Jävla fittor!!!

Någon dum idiot har snott min tid eller ah dom hade sin tid före min tid och nu har det gått 45 min på min tid har folk inge vett i skallen eller??? Dom bor inte ens i min lägenhetslänge och i den andra lägenheterna kommer jag inte in i.Åååååååh vad sur jag är.Till och med en granne till mig här under mig sa att det var väldigt dumt och väldigt respektlöst.Och det håller jag med om jag drar ALDRIG över på tiden jag har den jag har om jag inte skulle vara klar får jag hänga upp tvätten uppe istället.
Man vte ju själv hur sur man blir.
Nåja om nu denna idot tänker så kommer dom och ber om ursäkt men det lär dom ju inte göra.

Kommentarer
Postat av: Henrikingeborg

Greetings. This site is so full of information

2011-04-04 @ 13:22:00
URL: http://henrikingeborg.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0