Kan inte sova

Nej har as svårt att sova känner mig pigg men har huvudvärk hur går det ihop hahaha jag har ju sovit halva dagen?Sen är jag nog bara väldigt exalterad över i morgon :D Nu såg jag att det gick en as bra film på tv :D
Inte utan min dotter heter den :D As bra och sorlig handlar om en familj som åker till mannens hemland för att besöka hans släkt tror det var iran eller något sånt men sen så typ kidnappar han dom eller dom får inte åka hem han vill stanna men inte hon och dottern.
Ah så typ börjar han misshandla frun och ah en massa skit händer sen lyckas iallafall dottern och mamman fly därifrån och så vidare.Bättre om man ser den själv :)
Faaan vad hände nuallt försvann på tv:n jävla sändning :O

Nu ska jag nog stänga av datorn igen och kolla vidare.

Puss så länge :D <3
Måste bara lägga upp denna söta bild på min bebis som har slickat upp mascara klump från golvet med hela nosen :D Har är ju as grå på sidan av nosen där till vänster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0