Kvällning

Sitter här i soffan och kollar på SATC. Ska snart hoppa in i duschen.Vet att det är sent men va fan skit samma jag brukar inte göra grannarna upprörda så en gång kan jag väl göra det.
Hihi!Babe la sig inne i sovrummet haha hans tur nu :D

I morgon bär det av mot falun. Ingen verkar vara hemma däremot. Mamma ska iväg hit med M tills hans pappa som mår dåligt. Vill inte gå in på något mer om det eftersom det är mer privat.
Och syrran åker bort till killen.
Så ah hörrni brudar där hemma har ingen lust att hitta på något. Denna gång SKA jag träffa dig Anna :D Eftersom vi inte hann göra det förra gången. Nu är helgen lite planerad iallafall ska försöka träffa min faster på fredag kväll och sen frågade pappa om vi ville åka hem till hans moster och visst jag har inte sett så så många slöktingar på sista tiden och just ja måste besöka min farfar som fyllde 80 för ett tag sen :O
Ska höra med farsan om vi kan svänga förbi.

Fick ju besök av svärmor och gänget idag så det var kul :D Ja nu hörrni tänker jag luta mig tillbaka och njuta av denna kväll :)

Ha en skön kväll sötnosar Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0