Läggdags

Japp är så j*vla trött så. Denna helg har varit väldigt kort ändå. Vi har inte hunnit med att vara hemma knappt.
Lunda tog ju hela dagen så. Och idag har ju jag jobbat och babe var hos pappa och mecka.
Så ah denna helg har varit underhållande.

I morgon så händer det däremot ingenting :( Väntar på ersättningen ska komma så jag kan handla present åt babe som fyller år snart :D
Vet en sak som jag ska köpa men det är inte direkt någon stor present så ska försöka komma på något mer men vad?

Det löser sig väl :D Nåja jag ska gå och borsta gaddarna igen och sen sova.
Så vi får höras mer i morgon.

Ni kära läsare får sova gott :D Puss och god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0