Naaw

Vi var ju en sväng till Jenny och hälsade på lill killen åh guuud vad söt han var man blir ju bra sugen på att skaffa en egen men inte riktigt än det får nog vänta några år :)
Men han var tyngre än vad jag väntat mig halva min arm domna visserligen höll jag väl konstigt och spännde mig hela tiden för att jag var så rädd för att tappa honom. Men hur lik micke som helst det var verkligen micke upp i dagen. Så frågade om han trodde han kommer brås på sin pappa på lämgden. Det är bara vänta och se :)

Ah ikväll händer det inte mycket har lust att hitta på något har ingen större lust att sitta hemma :/
Nåja kan försöka få J att hitta på något :)
Vad har ni för er ikväll då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0