Natti natti

Nu så tänker jag gå och lägga mig i morgon ska jag ta ett låååångt bad och sen försöka städa lite.Shit vilket liv man har! Och jag är bara 19!
Sånt här hade jag aldrig trott jag skulle behöva göra i denna åldern.Trodde seriöst att jag skulle springa rännande efter killar på stan och fester och fortfarande bo hemma. Men icke sa nicke.
Här sitter jag i en egen lägenhet med sambo och katt, bil och jobb. Nu är det ju bara barn som fattas eller ah ett hus kanske då men jag lever ju för fan ett riktigt svensson liv annars.
Hur blev det så här :D?

Men men jag kan bara säga så här att jag lever ett lyckligt liv ändå men den rätta killen och allt , jag kan absolut inte klaga :D En större garderob hade ju varit ett plus däremot ;)
Hihi men se så här då vilken tjej vill inte ha det?

Nåja jag ska iallafall säga god natt till er nu där ute så hörs vi i morgon :)

Puss och god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0